Pagina 4 van 80 EersteEerste ... 234561454 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 tot 40 van 793

Discussie: Project Dualloze server!

Gebruiker

Standaard

count me in
    (of om idd nederlands te blijven praten op t forum)
    tel me erin.
    Kwaliteit en activiteit zijn echt 2 verschillende dingen.

Gebruiker

Standaard

Ik speel altijd solo tenzij ik gevraagd word om op een account te spelen. Me eigen accounts zijn altijd solo zoals nu op s2 aar ik top 80 sta. Dus een top account maken om altijd top 100 a top 50 te staan kan gewoon solo ook tegen al die dual accounts.

Dus probeer het allemaal en het lukt :d.

Gebruiker Remco234's schermafbeelding

Standaard

ik doe mee, ik speel toch altijd solo, maar welke server moeten we dan afspreken?

Gebruiker De Tuinreus's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BTBAM Bekijk bericht
    Tuinreus, ik hou van je
    Count me in!
    ik hou ook van jou hoor ^^

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remco234 Bekijk bericht
    ik doe mee, ik speel toch altijd solo, maar welke server moeten we dan afspreken?
    Dat zien we vanzelf wel ^^ Als de tijd rijp is.

Gebruiker Fire Hawk's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mario Savatoro Bekijk bericht
    Ik speel altijd solo tenzij ik gevraagd word om op een account te spelen. Me eigen accounts zijn altijd solo zoals nu op s2 aar ik top 80 sta. Dus een top account maken om altijd top 100 a top 50 te staan kan gewoon solo ook tegen al die dual accounts.

Dus probeer het allemaal en het lukt :d.
    Moet je wel geluk hebben of een no lifer zijn beste, want de gemiddelde solo speler heeft al moeilijk om top 500 te komen, mag je drie maal raden wie de overige 499 accounts, 2/3 dual of triple schijnt te zijn.

Overigens wordt er vaak over 'top-accounts' (top 20) gesproken welke helemaal vol met duals staan

“Waking up to who you are requires letting go of who you imagine yourself to be.”
    - Alan Watts -

Gebruiker

Standaard

Op s8 nu had ik lange tijd top 20 account en deed alles alleen. Had nog 1 iemand voor de zaterdagen omdat ik daar nooit aanwezig kon zijn maar dat was een grote noob dus dat telt niet echt.

En het is deels geluk hebben waar je terecht komt maar 80 % is nog steeds skill als je het in je eentje doet. En ik ben zeker geen no lifer ben vaak genoeg niet online. Als solo kan je het echt wel redden. Je moet alleen goed zijn en beetje gelukhebben.

Gebruiker Pouw's schermafbeelding

Standaard

Ja, ook ik ben tegen duals.

Echter ga ik volgende server niet spelen, heb het al te druk.
    s1.nl 2005-2006: CIT (leider) /// s5.nl 2006-2007: Elites (oprichter/leider) //// s6.nl 2008-2009: Coño (oprichter/leider) /// s6.nl 2009-2010: Tutti Frutti (oprichter/leider) /// s4.nl 2012-2013: Locust /// s2.nl 2013-2014: NOES! /// s6.nl Kermis (2014 of zo)

Gebruiker bertolucci's schermafbeelding

Standaard

Ik doe graag mee aan dit top initiatief!

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fire Hawk Bekijk bericht
    Moet je wel geluk hebben of een no lifer zijn beste, want de gemiddelde solo speler heeft al moeilijk om top 500 te komen, mag je drie maal raden wie de overige 499 accounts, 2/3 dual of triple schijnt te zijn.

Overigens wordt er vaak over 'top-accounts' (top 20) gesproken welke helemaal vol met duals staan
    Je kan solo een topaccount en toch een leven hebben hoor De afgelopen speed ben ik net buiten de top 100 geeindigd. Solo zonder sitters. Gewoon op tactiek

Gebruiker Fire Hawk's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door theike Bekijk bericht
    Je kan solo een topaccount en toch een leven hebben hoor De afgelopen speed ben ik net buiten de top 100 geeindigd. Solo zonder sitters. Gewoon op tactiek
    Dat het jou wel lukt wil nog niet goed maken dat al die duals het de meesten (lees honderden) solo's onmogelijk maken.

Travian is een vrij op tijd gebaseerd spel, zij met de meeste tijd hebben de meeste kansen, en duals, triples etc. kunnen door hun tijden te verdelen 24/7 spelen en dus alle tijd benutten die de solo's, zonder no life, dus nooit aan kunnen.

Over het verdeelde geld voor goud gebruik (dus voor meer en langer voordelen) en de verdeelde kwaliteiten nog niet gesproken.

Ik heb een hekel aan duals en triples om deze verdelingen, ze kunnen het en ze doen het vaak ook.

Daarom vind ik dit een uitermate goed initiatief, men aanhalen om solo te gaan, de eerste paar servers waren enkel solo's en dat was reuze gezellig, nu door die duals niet meer.

“Waking up to who you are requires letting go of who you imagine yourself to be.”
    - Alan Watts -

Pagina 4 van 80 EersteEerste ... 234561454 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten