Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 42

Discussie: iPhone App.

Gebruiker

Post iPhone App.

Inleiding:

De senator van het wonderbaarlijke dorp 'censuur' had een nieuw gadget gekregen van de thuisbasis in Rome. een iPhone. blij dacht hij dat hij nu niet meer uit zijn huis hoefde te komen om zijn dorp te leiden. dit viel echter tegen... Travian was niet gemakkelijk te spelen en met zijn vette handen kon hij al die kleine knopjes niet drukken.

idee:

een app vor de iPhone waarop je gemakkelijker travian kunt spelen. eventueel kun je hier geld voor vragen (dan verdient WebGamics nog iets ) maar je kunt het ook gratis doen en dan zijn de geldinkomsten van al die duizenden spelers die Travian beginnen te spelen.
    binnenkort verschijnt het nieuwe iPhone OS 3.0 waarbij je online kunt spelen en ook online dingen kunt kopen. dit betekent dat goud gewoon kan blijven bestaan en online spelen zou moeten gaan zonder dat je bij alles wat je doet een halve minuut laadtijd hebt. Als Travian dit zelf niet wil doen is het altijd mogelijk een niet-professioneel iemand te zoeken die het gratis zal doen, deze zijn er genoeg (ik ken er denk ik wel eentje...)

uitwerking:

niet moeilijk: mijn hele kamer zit vol schetsen en ontwerpen, deze wilde ik echter niet allemaal online zetten aangezien het nog nieet heel veel voorstelt. bovendien kan het er ongeveer hetzelfde uitzien als Travian er nu uitziet.

voor- en nadelen:

pro's:
    1. meer mensen gaan travian spelen
    2. Travian verdient er aan
    3. het is gemakkelijker Travian op een iPhone te spelen
    4. geen ammateurs gaan een zelfgemaakte versie van travian maken
    5. als Travian ermee is begonnen kunnen ze eventueel nog wat andere spellen maken.

cons:
    1. werk aan de boeg

Grzzzzzzzzzzzzz
    Black Knight
    (aka Gica aka Oceanos aka white gold)

Gebruiker wop's schermafbeelding

Standaard

Voor (ookal duurt het nog een half jaartje voor mijn abbonnement afloopt en een iPhone kan gaan kopen )

Iig, VOOR! meer pro's dan cons he!
    <Iedland> Wop is iemand die overal en altijd propagandeert voor tolerantie en verdraagzaamheid
    <Iedland> Zo, nu heb ik wop beledigd

Gebruiker

Standaard

waarschijnlijk duurt het ook ongeveer 3 maanden om zo iets te maken

maar ja, ik ben ook VOOR

Gebruiker

Standaard

Ik heb hier zelf ook al meerdere malen aan gedacht, en gehoopt dat travian te spelen zou zijn in een app op de Iphone/Ipod touch.

Geweldig idee, en ik hoop ook zeer dat er zoiets gaat komen. Maakt het een heel stuk makkelijker.

Ik zou het niet erg vinden om een klein bedrag er voor te willen betalen.

Gebruiker

Standaard

ik ben zelf een amateur programmeur op de PC, als je gewoon wat GUI (desing) maar en dan wat speciale functies maakt die dus werkt met het al bestaande Travian is dit echt niet moeilijk/tijdrovend lijkt mij. Je bent geen nieuwe Travian aan het maken, maar gewoon een jasje om het al bestaande skelet. Ik heb zelf geen Iphone dus weet ik niet hoe beperkt het allemaal is maar het zou te doen moeten zijn. Alle dingen die je doet zijn gewoon scripts, als je dus op een knop drukt voer je die scripts uit. Je veranderd dus een knop (uiterlijk) en geen scripts, je kan ook zelf een webbrowser maken en dan wat knoppen maken zoals graanveld X niveau omhoog, of een lijst maken met mensen die je farms zijn en dan met een knop genaamd FARM ze overvalt, lekker makkelijk
    Of meer mijn stijl met cmd achtig iets werken, /farm X,Y +knuppels;200 ofzoiets :P
    NOTE: ik doe dit niet, geen flauw idee of dit tegen de regels is, misschien een soort van autobot iets, omdat je het dan ook nog eens bestuurbaar kan maken op tijd lol

Kort gezegd, goed idee en best uitvoerbaar.
    Korte vraag, is dat voorbeeld dat ik net noemde (eigen webbrowser met handige dingen als farm knop / cmd ding) toegestaan, dan niet bestuurbaar op tijd natuurlijk Of mag je geen 3th party tools als dat gebruiken? (Zou me niks verbazen eigenlijk).
    Het is niet echt cheaten maar meer "versimpelen" van de gameplay.
    Zou ook nog een idee zijn, lijst met mensen die je farmt, selecteer er een uit de lijst druk op farm en hij farmt meteen (aan de hand van de ingestelde settings voor die farm).

Gebruiker

Standaard

De iPhone gebruikt een simpele versie van De door Apple geliefde Objective-C. Makkelijker kan niet volgens mij is dat wel tegen de regels en die autobot staat zelfs in het reglement dat zoiets niet mag.

Grzzzzz
    BK

Gebruiker

Standaard

§5 Gebruik van externe toepassingen
    Het gebruik van scripts of bots is niet toegestaan. Hieronder vallen onder andere bots en scripts met automatische acties (zoals gebouwen upgraden, troepen bouwen, troepen versturen, ruilen, zaken onderzoeken, aanvalsmeldingen of cropfinders) of die ingrijpen op de interface (bv greasemonkey scripts) zijn volledig verboden. Het spel moet gespeeld worden met een standaard browser. Alle scripts die de server overbelasten zijn ook verboden.

Hmm lijkt erop van niet, maar een browser is gewoon een browser, het enigste wat je doet is bijv. als je op een knop drukt een script uitvoeren dat van Travian zelf is. Of dat onder scripts met automatische acties valt weet ik dan niet. Op Travian ga je gewoon naar een link, druk je op die knop laat je je browser naar die link gaan. Niet echt een extern script lijkt me. Maar het zal wel niet mogen. Jammer, anders had ik iets leuks te doen. Eigen Travan Client

Gebruiker Dutchtime's schermafbeelding

Standaard

Een vriend van mij is bezig met zo'n app, om te zorgen travian er wat makkelijker op wordt en sneller.
    Gelieve dit topic even te lezen en uit voeren, je zal er vele mensen mee helpen.

Gebruiker BTBAM's schermafbeelding

Standaard

Ach kom, travian is best te spelen op iphone, zoomt makkelijk en zo... En zolang er niks geautomatiseerd wordt mag het gewoon.

Gebruiker TheDude's schermafbeelding

Standaard

voor ^^
    niet dat ik er gebruik van maak,maar het is makkelijker voor de andere mensen

“To all the seeds that follow me
    protect your essence
    Born with less, but you still precious.”

Regels voor berichten