Voor! Natuurlijk kan het ook via Safari maar zo lijkt het me veel gebruiksvriendelijker.
Dit was weer een openbaring van turbothijs ©2010
Zelf heb ik een iPhone 3.0, het internet (travian) gaat makkelijk. Maar als het makkelijker kan door zo'n App. dan ga ik het zeker gebruiken... Beetje geld ervoor betalen is ook niet erg vind ik...
SanderB
WAAROM?????
ZE kunnen er dik aan verdienen en maken ONS dik blij![]()
Eigenlijk stiekem toch, maar dat moeten jullie toch niet weten> ;PWat is die fan - rage nou op eens? ik ben gewoon geen fan, ook niet van mezelf.
KlikLet wel op:
Ideeën worden niet doorgevoerd, en zullen niet doorgezet worden naar Duitsland.
Lezen blijft een kunst =)
For the night is dark and full of terrors.
Onkruid vergaat niet.
jaja...
maar het Heldenhof en de vallenzetter waren ook ideeen van spelers...
en lezen kan ik wel degelijk....
Op veelvoudig verzoek zullen er extra dorp indelingen komen met nieuwe grondstof verhoudingen, en nieuwe icoons, afbeeldingen en knoppen om het spel te gemakkelijker te maken.
Laatst gewijzigd door You : 10-06-2009 om 17:49
Eigenlijk stiekem toch, maar dat moeten jullie toch niet weten> ;PWat is die fan - rage nou op eens? ik ben gewoon geen fan, ook niet van mezelf.
Ik ben momenteel veel bezig met objective-c en begin er al enige handigheid in te krijgen. Ik liep ook al rond met het idee een app te maken, vandaar dat ik op het forum zocht of er ook andere mensen mee bezig zijn. Ik begin binnenkort met de app, de vraag is alleen hoe het zit met rechten en dergelijke, ik weet niet of de app door de apple censuur heen komt. Technisch is het heel goed mogelijk en ik heb ook al tal van ideeen.