Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 42

Discussie: iPhone App.

Gebruiker

Standaard

pfff.. igm sturen is nog een keer te doen.. maar overnames via iphone ga ik me toch echt niet aan wagen haha

Gebruiker Ozone's schermafbeelding

Standaard

Kan ik met mijn Ipod-Touch ook die app downloaden? Iedereen heeft het hier namelijk over de iPhone (wat veel duurder is)

Ik snap trouwens ook niet waarom mensen i.p.v een ipod touch een iPhone kopen, met de iPhone kun je alleen bellen als extraatje, terwijl ik een app erop heb staan waarmee ik ook kan skypen

Gebruiker

Thumbs up

ik ben het helemaal met je eens, ik ben ook niet in bezit van een iPhone, alleen een iPodTouch (m'n broer overigens wel.... ) maar het is zo veel gedoe om steeds maar weer iPhone/iPodtouch te moeten schrijvern. maar het zou wel op allebei moeten werken. binnenkort komen op mijn Blog plaatjes van dit en van andere ideeën!
    http://travianideas.wordpress.com
    veel plezier

Grzzzz
    BK

Former Zeus AciD's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ozone Bekijk bericht
    Ik snap trouwens ook niet waarom mensen i.p.v een ipod touch een iPhone kopen, met de iPhone kun je alleen bellen als extraatje, terwijl ik een app erop heb staan waarmee ik ook kan skypen
    LOL laat nu net dat 'extra-tje' zo ongeloofelijk handig zijn voor travian. Aan een iTouch heb je opzich niets wat internet betreft. Je hebt wifi nodig en als er wifi is, dan zet ik mn pc wel aan. Met die iPhone kun je op internet als er geen wifi is.. en dat komt net iets vaker voor. Ofwel traviannen als er geen wifi in de buurt is. In de trein of de bus etc.

Wat de app betreft, het zou mooi zijn als zoiets er komt, voor iedereen met een iPhone (of iTouch) zou het leuk en handig zijn.
    Met pensioen - Vragen? Stuur een PM.

AciD locuta, causa finita

he who fights and runs away, can run away an other day

Gebruiker

Angry

PUHLEASE!!!! HET HEET NIET iTOUCH!!!!!!!!!!! maar iPodTouch
    ik vind het VRE-SE-LIJK als mensen dat zeggen (ik zal het niet noch eens herhalen.
    dus PLEASE, In het vervolg iPodTouch.

internet overal is wel handig, maar er zijn heel veel huizen met onbeveiligd internet, en een paar minuutjes online maakt niet heel veel uit...

Grzzzzz
    BK

Cool

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black Bekijk bericht
    waarschijnlijk duurt het ook ongeveer 3 maanden om zo iets te maken

maar ja, ik ben ook VOOR
    natuurlijk het is jouw idee

ben VOOR
    DM gaat weer starten op server 1!
    Op dit forum-account zitten Paulusking en Launcelot van de vorige server 1 en die gaan weer knallen op server 1!
    maar dan in een combinatie + Kanonball weet jij een leuke naam? mail ons

Gebruiker Remco234's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black Bekijk bericht
    ben je je ervan bewust dat Travian onder Copy-rights staat? dus zomaar een app maken voor Travian is eigenlijk illegaal, behalve als hij dit in opdracht van WebGamics en/of Travian Games doet...
    nee is in feite niet illegaal, hij mag het alleen nooit en te nimmer online zetten, dus wij hebben er nog steeds niks aan. verder mag hij daarmee ook travian niet bespelen omdat het geen standaard browser is waar hij dan mee speelt. dus ik hoop dat de reactie's vanuit traviangames goed zijn, maar ik zal er niet te veel op hopen.

verder is het idee wel goed hoor.

Gebruiker

Standaard

dat bedoelde ik ook

verder zijn de reacties vanuit Travian nog niet aangekomen, aangezien ik het een maand geleden heb gevraagd denk ik ook niet dat die gaan komen.... weet iemand hoe ik ze wel kan bereiken? (Mods ofzo??)

Gebruiker iMick's schermafbeelding

Standaard

Niemand op het forum die kan programmeren? Ik wil wel een iPhone maar heb er het geld niet voor ..

[oftopic] Eerst duur/mooi fototoestel +28 inch tvscherm.

Gebruiker

Standaard

Op zich kan je het natuurlijk ook zonder app spelen; een iphone heeft ook een gewone browser...

En het verschil tussen een iPod Touch en een iPhone? Wel eens gebrobeerd wifi te hebben in de trein? Bereikbaar te zijn via de skype op je iPod?

Regels voor berichten