Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 42

Discussie: iPhone App.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutchtime Bekijk bericht
    Een vriend van mij is bezig met zo'n app, om te zorgen travian er wat makkelijker op wordt en sneller.
    ben je je ervan bewust dat Travian onder Copy-rights staat? dus zomaar een app maken voor Travian is eigenlijk illegaal, behalve als hij dit in opdracht van WebGamics en/of Travian Games doet...

verder wil ik iedereen bedanken voor de positieve reacties

ik heb nu al berichten naar Tranqer en Travian gestuurd. Tranqer zei dat er waarschijnlijk niks in zit voor Travian omdat er niet genoeg profijt van komt. Travian antwoordde helemaal niet... als een van jullie een manier weet de top te bereiken, graag, dan zal ik een bericht sturen. in het geval van negering zouden we eventueel met z'n allen berichtjes kunnen sturen zodat ze zien dat er veel mensen zijn die zich ervoor interesseren.

DutchTime, zou je wat specifiekere informatie kunnen geven over die app?

Grzzzzzzzzzzz
    BK

Gebruiker daand's schermafbeelding

Standaard

je kan ook de web adress bij je app lijst zetten als je hem aan klikt zodat safari hem gelijk laad zo heb ik dat ook met youtube gedaan Ik heb een ipod touch 2g 16GB

Gebruiker

Thumbs down

dat is niet zo handig bij de meesten, bij mij is de home screen bijvoorbeeld helemaal vol met apps, bovendien maakt dit het spelen van Travian niet makkelijker... ik geef to dat het mogelijk is, maar niet makkelijk.

Gebruiker

Standaard vervolg.

Ik ben ook helemaal voor!

momenteel het ik een samsung i900/omnia. en hierop kan ik gewoon inloggen op travian.nl... alles werkt er gewoon op en kan eigenlijk alles doen. (behalve de popup voor de opdrachten). maar dit terzijde..

Moderator Break - Red Dragon
    Ik zal geen reclame meer maken
    .

greets,
    Remco
    Laatst gewijzigd door CM_Red Dragon : 28-05-2009 om 17:51 Reden: reclame voor andere games

Gebruiker mauritss's schermafbeelding

Standaard

Ik vind dit een super idee, waarom zet je er niet een paar van je schetsen bij?
    Ik ben reuzen benieuwd van hoe jij er over denkt.

groeten maurits
    [:travian_dancing::400:

Gebruiker Ygdrassil's schermafbeelding

Standaard

Ha, ik zit bij jou op School black (knight),
    drie x raden wie ik ben ;d
    Maar dit bericht was niet voor de spam,

Een goed idee, maar het linken naar de computerversie (als je dat wil gaan goed dan) gaat waarschijnlijk nogal lastig worden.

"No Guts, No Glory"
    Ik, door het plaatje hierboven lijken mijn posts groter

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ygdrassil Bekijk bericht
    Ha, ik zit bij jou op School black (knight),
    drie x raden wie ik ben ;d
    Maar dit bericht was niet voor de spam,

Een goed idee, maar het linken naar de computerversie (als je dat wil gaan goed dan) gaat waarschijnlijk nogal lastig worden.
    Je gaat waarschijnlijk toch dezelfde databases gebruiken. Op GUI na zou de verandering minimaal moeten zijn lijkt me.

Gebruiker

Standaard

als je hele drie bladen vol hebt moet je je kunnen voorstellen dat het moeilijk zal zijn dat ene ingetje voor travian te vinden tussen alle 13 bladen... bovendien kun je gewoon een bookmark maken...

maar dit lost nog steeds het probleem van de ontoegankelijke knopjes niet....

@Ygdrassil ik zou niet weten wie je bent, on topic: het zal; niet te moeilijk zijn dat te doen, aangezien Apple werkt met Objective-C dat is de makkelijkste programmeer taal

Gebruiker BTBAM's schermafbeelding

Standaard

Moest het bestaan zette ik het in de balk vanonder; dan vind ik het altyd

Gebruiker Vinny's schermafbeelding

Standaard

Zo erg is Travian toch niet op iphone.
    Ik zit dagelijks op Travian via iphone, beetje simmen als ik niet bij de pc kan

Regels voor berichten