Morgen school, morgen maandag, morgen vroeg opstaan, /me niet graag vroeg opstaan
-RSI-
Morgen school, morgen maandag, morgen vroeg opstaan, /me niet graag vroeg opstaan
-RSI-
morgen een 'vastenvoettocht' op school ><". 20 kilometer stappen \o/,en dat allemaal omdat sommige kinderen in Zuid-Afrika 20 kilometer stappen naar school(een of andere inzamelactie voor hulp naar Zuid-Afrika...).
Tss,liefdadigheid had alleen geld nodig dacht ik nog,ga gewoon expres vallen en ga niet meer stappen ^^
Laatst gewijzigd door FearMe : 30-03-2009 om 15:56
Born but to die, reas'ning but to err.
Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.
over een kwartier moet ik naar school. Dan krijg ik al mijn cijfers van de afgelopen tentamenweek terug. Kan het erger?
Waar moet het toch heen met deze wereld...
<Iedland> Wop is iemand die overal en altijd propagandeert voor tolerantie en verdraagzaamheid
<Iedland> Zo, nu heb ik wop beledigd
ik moet ook zo weg -.- heb wiskunde PW en geschiedenis SO inhalen =( en dan nog gezeur over de 2 uur die ik gemist heb.. 8e uit.. geweldige dag
succes met je cijfers ^^
M'n titratietoets is een week naar voren gehaald en staat nu op m'n vrije dag ingeroosterd![]()
Mogguh
~: )
Dualspelen is voor mietjes!
Dat is erg..
Als je directeur(of wie erook voor gezorgt heeft) travian speelt kan je hem kata raiden(wel bijvermelden dat je vraak neemt XD)
Ik heb deze week toets week die meetellen voor eindexamen dat is pas irritant
Vorige week toetsweek gedaan ging best goed, totdat ik MO terugkrijg. Een 3,7 omdat ik 2 opdrachten van de 7 gewoon niet gezien had. Leuk mijn herkansing weggooien :\
Mn 101 phalanxjes en 1 phalanx held zijn net op een counterattack doodgelopen(mn troepen liepen terug van een aanval en vlak daarna kwam een aanval en was niet eens thuis)