Pagina 3 van 488 EersteEerste 123451353103 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 4878

Discussie: Klaagmuur

Gebruiker Fire Hawk's schermafbeelding

Standaard

mwa, ik zit dus met mijn schooltijden, vreselijk veel, 44 uur les per week, en dan nog stapels huiswerk.

Heb vandaag weer eens de trein gemist, waardoor ik ook de bus richting huis van 18.20 uur miste, en de eerst volgende ging pas om 19.45

verder valt het mij nogal op dat de meeste scholieren hier hun onvoldoendes en onwetendheid over toets e.d. altijd aan de leraar verwijten, dat moet je dus niet doen, want ten eerste schiet je er gewoonweg niets mee op, en ten tweede pak je alleen jezelf meer en meer in

Bovendien, als je een antwoord in een toets niet weet dan gewoon afgaan op je eigen logica. (Logica = individuele kennis/kennis van eigen inbreng en geloofwaardigheid. Maar logica is geen algemene kennis.)
    Laatst gewijzigd door Fire Hawk : 26-03-2009 om 09:34 Reden: oef *glijd uit over toetsenbord*

“Waking up to who you are requires letting go of who you imagine yourself to be.”
    - Alan Watts -

Gebruiker FearMe's schermafbeelding

Standaard

Gister had ik om 15 uur!! nog een belachelijke bespreking over mijn profielwerkstuk die een uur duurde, terwijl ik al om 13 uur uit was. Na de bespreking kregen we een hand-out mee waarop precies stond wat er gedurende een uur gezegd was. Geef ons dan meteen zo'n hand-out en hou verder je snater >.<
    Laatst gewijzigd door FearMe : 26-03-2009 om 09:19

Gebruiker

Standaard

Hmm, afgelopen maandag is een trein tussen Woerden en Utrecht ontspoord. Gevolg: Cookie-Clan kan via Schiphol omreizen om van Nieuwegein in Zoetermeer te komen.

In plaats van 1.5 uur ben ik nu bijna 3 uur onderweg. En daar word mijn humeur niet beter van. Zeker niet als er in de trein iemand nogal veel lawaai zit te maken en ik afgeleid word van mijn boekje :@

Standaard

AARRGG Ik zit hier elke dag met een stagebegeleidster die haar eigen falen op mij afreageert. Is al 3 jaar bezig met haar promotie, en nog geen resultaten, dus elke keer als er ook maar IETS misgaat, is ze weer chagrijnig. en omdat ze zelf natuurlijk alles perfect uitvoert, heb ik het altijd gedaan. Ik ben ontzettend close om mijn labjournaal met al mijn resultaten te verbranden, mijn files te deleten, een middelvinger op te steken en te zeggen dat ze het zelf maar allemaal uitzoekt. ware het niet dat ik dan een jaar achterstand oploop en weer opnieuw kan beginnen in een nieuwe stage.

nog 3 maanden in dit hellhole... nog... 3... maanden...

Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
    en wie dat niet eert die schoppen we rot.
    John O'Mill

Gebruiker saphire06's schermafbeelding

Standaard

Ik had het wel bekende bus probleem.

Ik loop om 14.10 naar bus toe.
    Ik ben bij de bus halte aangekomen. Ik kom aan rennen. Bus staat nog 15 meter.
    Bus start. Veel te dikke chauffeur met zijn pens knikt schuddend ik kon er niks aan doen. Dan denk ik waarom kan jij niet gewoon stoppen. En dan mag ik weer 10 minuten wachten.
    Be right back.

Gebruiker

Standaard

vandaag: helemaal nat geregend
    gister: heen en terug tegen wind met zomerjas
    eergister: nat geregend + heen en terug tegen wind met nietwaterdichte zomerjas

HOE ERG??
    Laatst gewijzigd door Cow : 26-03-2009 om 15:33 Reden: :d
    Anti Zwijntje!

Gebruiker banjer's schermafbeelding

Standaard

Wiskunde SE gisteren over alle hoofdstukken (rond de 25), waarvan 1 hoofdstuk over bewijzen gaat. Waar ik niks van snap, moet ik al die regeltjes leren... Dus ik dacht ach is maar 1 hoofdstukje. Laat nou net dat ene hoofdstuk 25% van die SE zijn *&@$(*%

Toetsweken zijn niks voor mij, moet ik ook echt nog gaan leren ^^

Gebruiker mauritss's schermafbeelding

Standaard

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

word helemaal gek, ik zit op school: de swaef!!!
    strafkamp de swaef, stome leraren!

een aantal klasgenootjes schelde mn nederlands leraares uit voor hoer en andere erge dingen, en dan zeg ik een keer dat zij geen les kan geven en dan mag ik er uit.
    **

dat is er uit
    Moderator Break - Kirsebaer
    En er weer in, houdt het netjes he.

groetjes maurits
    Laatst gewijzigd door Kirsebaer : 27-03-2009 om 17:46
    [:travian_dancing::400:

Gebruiker MrBennie's schermafbeelding

Standaard

Net m'n 3e rijles gehad en m'n gordel vergeten, als ik meerijd heb ik altijd een gordel aan...
    Leegte.

Gebruiker

Standaard

Morgen een Irri Engels toets.
    (waar ik een 5.5 voor sta)
    Ik ging om 18:00 op de bank liggen en tot 21:00 in slaap gevallen dus moet nog leren

Pagina 3 van 488 EersteEerste 123451353103 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten