Pagina 2 van 74 EersteEerste 12341252 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 740

Discussie: Guiness book of Records

Gebruiker Castamir's schermafbeelding

Standaard

Toen ik dit topic zag staan dacht ik "leuk idee", alleen vindt ik de uitwerking erg jammer. Als je er een echt "Travian Book of Records" wil maken moet je het anders aanpakken. Je moet geen onderscheid maken tussen servers, alleen t2.5 en speed apart. Je zou dat oneerlijk kunnen noemen omdat sommige servers veel langer bezig zijn maar dat is niet erg omdat het een boek wordt dat blijft bestaan, terwijl servers telkens overnieuw beginnen. Je kan het boek dan uitbreiden met veel meer dingen dan alleen de dingen die jij al hebt staan. Een aantal voorbeelden:
    -snelste 2e dorp ooit (onderscheid volk)
    -grootste veeg ooit in gp (onderscheid volk)
    -meeste kata's (rammen) in 1 veeg.
    -grootste dorp ooit
    -meeste def in 1 dorp ooit.
    -meeste lintjes ooit.
    -langste server ooit

Natuurlijk zijn er nog veel meer dingen mogelijk en het zou een behoorlijke lijst worden maar dat is juist leuk om na te lezen. Elk record moet natuurlijk bewezen kunnen worden en dat kan vervelend zijn als records al oud zijn. Maar uiteindelijk wordt elk record toch wel weer gebroken ..
    IRC status Zeep: [irc]Zeep[/irc]

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Castamir Bekijk bericht
    Toen ik dit topic zag staan dacht ik "leuk idee", alleen vindt ik de uitwerking erg jammer. Als je er een echt "Travian Book of Records" wil maken moet je het anders aanpakken. Je moet geen onderscheid maken tussen servers, alleen t2.5 en speed apart. Je zou dat oneerlijk kunnen noemen omdat sommige servers veel langer bezig zijn maar dat is niet erg omdat het een boek wordt dat blijft bestaan, terwijl servers telkens overnieuw beginnen. Je kan het boek dan uitbreiden met veel meer dingen dan alleen de dingen die jij al hebt staan. Een aantal voorbeelden:
    -grootste dorp ooit
    -meeste lintjes ooit.
    -langste server ooit

Natuurlijk zijn er nog veel meer dingen mogelijk en het zou een behoorlijke lijst worden maar dat is juist leuk om na te lezen. Elk record moet natuurlijk bewezen kunnen worden en dat kan vervelend zijn als records al oud zijn. Maar uiteindelijk wordt elk record toch wel weer gebroken ..
    Hmm... Ik geef je absoluut gelijk. Ik zal het gelijk aanpassen
    Verder over jou punten

Dus, hiermee bedoel je per volk wie het snelst het 2e dorp heeft?
    Dit valt moeilijk feitelijk uit te drukken
    Valt ook moeilijk feitelijk uit te drukken
    -grootste dorp ooit
    Deze staat er al bij
    Valt ook moeilijk feitelijk uit te drukken
    -meeste lintjes ooit.
    Zelfde als vorige
    -langste server ooit
    Deze voeg ik toe

Heel erg bedankt voor deze punten en je argument

EDIT:

Als iemand nog meer dingen weet (zoals versies apart oid) pm me.
    Laatst gewijzigd door MCCFire : 18-02-2009 om 17:08

NLX: Porygon, Cockstaart, The Way, Stuntkip
    COMX10 2013: The Unknown
    RoA COM: Harambe

Gebruiker Castamir's schermafbeelding

Standaard

Ok, die vegen kan je idnerdaad beter van maken "grootste ingezette veeg". Dat is tenminste duidelijk, hij is zo groot als in het rapportje staat, zelfde verhaal met de kata's en rammen.

Met meeste def in 1 dorp bedoel ik op 1 moment. En daar zou dan een screen van gemaakt moeten worden. Het wordt zonder twijfel een wereldwonderdorp dus misschien is het nog leuk daar onderscheid tussen te maken. Nu ik daar over nadenkt wordt de speler met de meeste def punten ook zeker een ww-bouwer, dus daar zou dan beter ook een aparte catagorie voor de meeste defpunten zonder ww bij kunnen.

En natuurlijk zijn er nog veel meer records mogelijk. En mensen (denken) een record gebroken te hebben moeten ze dat natuurlijk zelf aangeven.

Ik denk trouwens dat ik het aanvalspunten record heb gebroken. Op s4 speel ik op Freizor en we hebben 209 aanvalspunten. Zo te zien is er nog niemand geweest met zon aantal..
    IRC status Zeep: [irc]Zeep[/irc]

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Castamir Bekijk bericht
    Ok, die vegen kan je idnerdaad beter van maken "grootste ingezette veeg". Dat is tenminste duidelijk, hij is zo groot als in het rapportje staat, zelfde verhaal met de kata's en rammen.

Met meeste def in 1 dorp bedoel ik op 1 moment. En daar zou dan een screen van gemaakt moeten worden. Het wordt zonder twijfel een wereldwonderdorp dus misschien is het nog leuk daar onderscheid tussen te maken. Nu ik daar over nadenkt wordt de speler met de meeste def punten ook zeker een ww-bouwer, dus daar zou dan beter ook een aparte catagorie voor de meeste defpunten zonder ww bij kunnen.

En natuurlijk zijn er nog veel meer records mogelijk. En mensen (denken) een record gebroken te hebben moeten ze dat natuurlijk zelf aangeven.

Ik denk trouwens dat ik het aanvalspunten record heb gebroken. Op s4 speel ik op Freizor en we hebben 209 aanvalspunten. Zo te zien is er nog niemand geweest met zon aantal..
    lol
    Klopt, mensen moeten dit natuurlijk zelf aangeven. Niet aangeven = geen record
    Ik zal nog eens kijken hoe ik die onderscheid ga maken.

Gebruiker lotr502's schermafbeelding

Standaard

wordt het record van hem toegevoegd dan zou ik ook graag mijn records willen neerzetten ik kan mijn records bevestigen .
    Ik stuur wel screenshots.
    Unknown:
    Do you know us?
    Do we know you?
    It's just a destination unknown.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lotr502 Bekijk bericht
    wordt het record van hem toegevoegd dan zou ik ook graag mijn records willen neerzetten ik kan mijn records bevestigen .
    Ik stuur wel screenshots.
    Nee natuurlijk niet. Ik pas de records bij aan het eind van de week. Alleen de top10 statistieken wijzig ik elke zondagavond rond 21 uur.
    Laatst gewijzigd door MCCFire : 24-02-2009 om 12:31

Gebruiker koentjuh1's schermafbeelding

Standaard

Sorry hoor, maar ik zou het wel leuk vinden als alle records vaker worden bijgewerkt (als er een nieuw record is natuurlijk ), zo krijg je een mooi beeld van de voortgang van een server, en kan je dingen met elkaar gaan vergelijken ...
    For the night is dark and full of terrors.

Onkruid vergaat niet.

Standaard

inderdaad met jou kan ik praten.
    Unknown:
    Do you know us?
    Do we know you?

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koentjuh1 Bekijk bericht
    Sorry hoor, maar ik zou het wel leuk vinden als alle records vaker worden bijgewerkt (als er een nieuw record is natuurlijk ), zo krijg je een mooi beeld van de voortgang van een server, en kan je dingen met elkaar gaan vergelijken ...
    Hmm,, heb je gelijk in... Moet ik wel reacties hebben he.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lotr502 Bekijk bericht
    inderdaad met jou kan ik praten.
    Hehe, ik denk neit dat de s4 die er nu is een aanvalpuntenrecord verbreekt als je kijkt naar s6 ofso

Standaard

nee maar ze moeten het wel aangeven als ze een record hebben.
    En als er geen record is moet iemand beginnen.
    Unknown:
    Do you know us?
    Do we know you?

Soortgelijke discussies

1. Guinness Book of Records
    By MCCFire in forum Algemeen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 08-08-2010, 11:40
  2. GEZOCHT! - Guiness Book of Records bewerker!
    By MCCFire in forum Algemeen
    Reacties: 11
    Laatste bericht: 10-01-2010, 22:12

Regels voor berichten