Pagina 1 van 301 1231151101 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 3003

Discussie: Signature/ Handtekening Aanvraag

Gebruiker RingRing's schermafbeelding

Smile Signature/ Handtekening Aanvraag

Veel mensen hebben graag een mooie sig./ handtekening
    In dit topic kun je er zo eentje aanvragen, Ikzelf en andere vrijwilligers, als die der zijn, kunnen dan eentje maken voor jou.

Wat je moet doen is, Posten in dit topic. Maar geen gewone posts, nee. Dit moet er in staan

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jipianium
    Ik heb dit al eerder gepost, maar omdat niemand er echt naar kijkt, hoop ik dat dit wat beter uitpakt

Size: de grootte van de signature, de maximale grootte is 400X135, voor ons is een kleiner makkelijker. Ik denk dat dit jullie niet veel uitmaakt. Mijn favoriete grootte is 300X120
    Render: Het plaatje wat je in je signature wil. Als standaard doe ik die er gewoon in, een signature zonder plaatje is een beetje leeg, behalve bij bepaalde vector-signatures. Je kan bijvoorbeeld van een spel kiezen, zoals Halo, Killzone, Mario etc.
    Stijl: Wat voor stijl moet er in je signature? Ik ken: Smudge, Grunge, Vector en Freestyle. De eerste drie kun je googelen, freestyle is gewoon dat de maker gewoon zelf mag bepalen wat hij voor stijl wil kiezen. Als je er meer weet, post ze dan!
    Thema: De thema die in je signature moet. Voorbeelden: Water, vuur, jungle, fantasy, noem maar op.
    Kleur: Lijkt me duidelijk, het beste is een kleur te kiezen die goed bij je Thema past. Je kan beter geen rood doen bij water...
    Text: Moet de tekst groot of klein, duidelijk of haast onzichtbaar zijn? Denk ook aan kleur, lettertype en je eigen wensen.
    Border: Een lijn die je signature afbakent. Zie je de groene lijn om deze reply? Dat is ook een border. Hier een duidelijke:

*Dit is gewoon even een plaatje van google gepakt*
    Wie het wilt maken post maar even dat hij het maakt want anders is het tijdverspil voor anderen. Als het niet goed is, je gekregen plaatje, zeg het dan even. meschien kunnen we wat editen... :P

mvg RingRing & Jipianium

/AciD: als je een aanvraag hebt gedaan, wacht dan minimaal 24u voor je opnieuw een verzoek doet indien er nog niemand heeft gereageerd.
    /AciD: Eisen aangepast naar idee van Jipianium
    Laatst gewijzigd door AciD : 06-05-2009 om 19:24 Reden: duidelijker/ anoesj + AciD regeltje toegevoegd
    Tournament server: Linblin
    ||oud s2 - Linblin[Camorra]|| s7 - Hertog ||oud- s2 - DUNCAN ||s7- Baazie75 (Pinda)||
    CAMMORA PER SEMPRE

Gebruiker

Standaard

ik ga wel als eerst.
    beste ceaser de sterkste, ik zou graag een sig willen hebben. hierop moet staan ''nool120'' in rode letters en als achtergrond wil ik graag dit plaatje:http://tech2.in.com/media/images/img...oadtoglory.jpg en dan 300 veranderen in Nool120.

al vast bedankt en als je me verder nog nodig hebt pm me.

nool120

Smile resultaat

nu, ik heb niet het die hele photo kunnen nemen, maar een deel dervan, heb ik maar de leider gepakt enz. :P

ik hoop dat je hem mooi vind. als je nog wat anders wilt zeg het maar/ edit ofzo..

Code:
    http://i44.tinypic.com/14ltxjl.jpg

mvg RingRing
    ||oud s2 - Linblin[Camorra]|| s7 - Hertog ||oud- s2 - DUNCAN ||s7- Baazie75 (Pinda)||
    CAMMORA PER SEMPRE

Gebruiker Noobist's schermafbeelding

Standaard

ik heb niks tegen de manier waarop je sigs maakt ceasar maar ik heb een tip voor je:
    soms zijn alleen text effects ook mooi like this:

(maar dat is ieder voor zich natuurlijk, het is puur en alleen een tip)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noobist Bekijk bericht
    ik heb niks tegen de manier waarop je sigs maakt ceasar maar ik heb een tip voor je:
    soms zijn alleen text effects ook mooi like this:

(maar dat is ieder voor zich natuurlijk, het is puur en alleen een tip)
    ja ok, bedankt voor de tip, maar ik heb nooit gezegd dat ik dat niet ging doen he. als je een plaatje wilt, mij best. als je dit niet wilt dan zeg je gewoon welk text effect :P
    ( meschien niet duidelijk genoeg)
    htnx mvg RingRing
    CAMMORA PER SEMPRE

Gebruiker

Thumbs up

Heel erg bedankt. Wat een mooi plaatje. ik raad echt iedereen dit aan.
    Chapeau

Gebruiker D to J's schermafbeelding

Standaard

Hallo,

Kan je voor mij die Porsche wit maken? De achtergrond graag zwart, en als het kan erin:

D to J

Gebruiker Tim's schermafbeelding

Standaard

Leuk, kun je voor mij eentje met Koning Tim als tekst maken met een beetje koninklijke achtergrond?
    Pilske Atten (S4 Lock) - Agent P (S6 Lock) - Flying Dutchman (S1 Bermuda)
    Churchill (S2 C.S.) - Guy Fawkes (S5 Die Walküre) - Harvey Specter (S1 # Kaas)
    Ares (S5 Olympus) - Escape (S1 HT!)
    Showtime (S5 The Purge)

Gebruiker Roodbaard2's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D to J Bekijk bericht
    Hallo,

Kan je voor mij die Porsche wit maken? De achtergrond graag zwart, en als het kan erin:

D to J
    hoi,

ik ga wel even zitten proberen
    EDIT: wil je die porsche uit je avartar gebruiken?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door #AciD
    [27-03][21:43:31] <+Aapje_> Now I know that I'm a gayfiisshh
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door #AciD - Nadat de vorige kwoot helaas weg moest
    [26-01][21:55:06] <@AciD> [20-10][00:22:24] <@AciD> vond t wel een mooie quote

Gebruiker ParaComando's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D to J Bekijk bericht
    Hallo,

D to J
    Ik maak ook een voor je

Soortgelijke discussies

1. Avatar aanvraag
    By Sweet Whisky in forum Visueel creatief
    Reacties: 273
    Laatste bericht: 28-12-2012, 23:52
  2. achtergrond aanvraag
    By BraveSpear in forum Visueel creatief
    Reacties: 209
    Laatste bericht: 16-12-2010, 18:22

Regels voor berichten