Pagina 4 van 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 tot 40 van 69

Discussie: Dieren fokken

Gebruiker

Standaard

dat van die slang in de vallenzetter vind ik wat overdreven voor de rest vind ik het wel een goed idée maar niet meer zo travian achtig het past er niet bij vind ik toch: goed gedaan
    Trots uitvinder van de uitkijktoren[url] piraten

Gebruiker

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ewaldus Bekijk bericht
    dat van die slang in de vallenzetter vind ik wat overdreven voor de rest vind ik het wel een goed idée maar niet meer zo travian achtig het past er niet bij vind ik toch: goed gedaan
    kun je me ook meschien ff zeggen waarom je het bij travian vindt passen?

en ik denk wel dat het dan in t.4 of t.5 moet.
    en meschien op een server voor gevorderden, omdat het het spel weer een beetje moeilijker maakt net zoals de meeste ideeen.

Gebruiker

Standaard

leuk idee maar misschien kan je dan olifanten als cavalarie gebruiken. en misschien zouden er wilden paarden moeten komen zodat je je infanterie daarop kan zetten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blaperile Bekijk bericht
    Jij zegt zelf ook niets anders dus dat is ook (Spam)!!!

On topicl: Ik vind het wel een goed idee eigenlijk. Alles is goed uitgewerkt, MISSCHIEN nog een paar puntjes veranderen en het kan in het spel!!!!
    Hij is de topicstarter

Standaard Een Ding Vergeten

Een goed idee maar je moet ook bedenken want de anderen lvls kosten.

lvl1
    lvl2
    lvl3
    etc

Snapje
    Ik hoop dat je er iets meen doet!
    '' Sloompje, sneller dan de sloomste op aarde! ''

'' Hij is sneller dan het licht... Sloompje! ''

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sloompje Bekijk bericht
    Een goed idee maar je moet ook bedenken want de anderen lvls kosten.

lvl1
    lvl2
    lvl3
    etc

Snapje
    Ik hoop dat je er iets mee doet!
    ja ik zou het fijn vinden als iemand mij hier mee zou kunnen helpen.

trouwens ik heb nog een nieuw idee voor dierbonusen die voor ratten zou kunnen gelden, ik zou kunnen doen dat allebei de bonussen tellen, of alleen de oude of alleen deze nieuwe.(dit gaat allemaal over de dierbonus van de rat)
    wat vinden jullie van deze nieuwe, het is--->
    je kan ratten voeren wat je wilt, wat houdt dat in, dat je ze in plaats van een graan per uur te laten verbruiken, ze ook 1 hout of 1 klei of 1ijzer ze kan laten verbruiken.(ratten zijn alleseters dus ze eten alles wat je ze voert)
    alleen, ik zou niet weten waar je dit dan zou moeten kunnen kiezen

Gebruiker

Standaard

het hele idee is goed, alleen is het jmmr dat het spel er niet op aan sluit. Met ratten, beren, tijgers enz. is het nogal moeilijk aanvallen. De olifant kan nog wel, maar dan zou er eigenlijk een unit moeten hebben die op een olifant rijd. Je zou dan dus de olifanten kunnen gebruiken om een unit goedkoper te maken. Je hoeft dan alleen maar de trainingskosten van de menner te betalen. Je kunt dan olifanten in oases halen, die je dan temt en er een menner op zet. Je zou dat dan ook met paarden kunnen doen. Als er wilde paarden in een oase zijn kun je die vangen en ze gebruiken als om goedkoop bv een toutatis donder te maken.

ps: ik zag in het ideeen forum ook nog een mod staan met egyptenaren en carthagers enz. En daar is een olifant als aanvalsunit te creeren. Daar zou het dus gebruikt kunnen worden.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Starbit Bekijk bericht
    het hele idee is goed, alleen is het jmmr dat het spel er niet op aan sluit. Met ratten, beren, tijgers enz. is het nogal moeilijk aanvallen. De olifant kan nog wel, maar dan zou er eigenlijk een unit moeten hebben die op een olifant rijd. Je zou dan dus de olifanten kunnen gebruiken om een unit goedkoper te maken. Je hoeft dan alleen maar de trainingskosten van de menner te betalen. Je kunt dan olifanten in oases halen, die je dan temt en er een menner op zet. Je zou dat dan ook met paarden kunnen doen. Als er wilde paarden in een oase zijn kun je die vangen en ze gebruiken als om goedkoop bv een toutatis donder te maken.

ps: ik zag in het ideeen forum ook nog een mod staan met egyptenaren en carthagers enz. En daar is een olifant als aanvalsunit te creeren. Daar zou het dus gebruikt kunnen worden.
    ten eerste hoezo, moeilijk?
    ten tweede, romeinen gebruikete tijgers in colloseums, germanen hadden wolven kuilen met wolven erin.
    ten derde travian zelf is ook niet echt realistish, het gaat bij een spel toch om het spel plezier.

trouwens ik heb bij ratten nog 1 dierbonus toegevoegt en een poll.
    als jullie nog meer ideeen hebben voor dierbonussen, of een verbetering weten zeg het ff aub.

Gebruiker

Standaard

gewoon een top iedee in voere die handel

Gebruiker

Standaard

oproep aan iemand die mijn idee naar het duits wil vertalen.
    en iedereen die nog dierbonussen weet voor de overige dieren meldt het aub.
    alvast bedankt.

Regels voor berichten