Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 tot 25 van 25

Discussie: Handleiding: 15 cropper

Gebruiker _andreas's schermafbeelding

Standaard

zeer mooie handleiding
    Voor informatie over travian:
    FAQ/Spelregels/Travian Analyzer

S1:2007-2008: _andreas(OTW) / S6:2009-2010: Black Diamond(TR1PLE) / S5:2012-2013: TheBlackRaven(WPW)

Yatom
    Guest

Standaard

Geweldige handleiding

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frederikske Bekijk bericht
    3.1. Waar moet je je 15 cropper stichten?

Je kunt best de 15 cropper nemen die het dichtst bij je andere dorpen ligt, dit omdat de handel tussen je dorpen dan zeer gemakkelijk is.
    Je moet ook altijd kijken of er wel genoeg graanoases zijn, neem de cropper die het meeste oase-bonus heeft.

...

3.3.1. Kan ik mijn 15 cropper best tot hoofddorp maken?

Het is zeker handig als je je 15 cropper tot hoofddorp maakt, zo kun je je velden hoog upgraden en kunnen er nog meer troepen staan. Wanneer je dorpen in een gebied liggen waar de kans hoog is dat ze je grootste dorp dan overnemen kun je het best niet doen.
    Uhm, juist als je in een gebied ligt waarin je grootste dorp zou kunnen worden overgenomen moet je je 15-cropper tot hd maken, of je kan hem net zo goed helemaal niet stichten. Die 15-cropper zal namelijk al heel snel een aantrekkelijker overname-doelwit zijn dan je grootste dorp.

Gebruiker

Standaard

ik vind het een mooie handleiding voor een beginner !

er wordt hier veel verbeterd... maar dat is toch normaal als je alles gezegd wil hebben in 1 post een volledige pagina lang. ja kan denk ik zelfs een thesis schrijven over croppers als je wil

het enige waar ik het zeker niet met eens ben is dat je best als 3 de of 4de dorp een cropper pakt.

op S2 speel ik nu en daar ging het als volgt
    2de dorp direct een 15crop zo snek mogelijk barak en direct farmen
    3de dorp ook 15crop iets verder barak gezet en direct farmen
    4de dorp 9 drop tussen origineel dorp en 15 crop in ( adempouze )
    5de dorp een 15 crop zelfde stramien barak knups pompen en velden levelen

ik kon dit deels door men ligging 3weken later gestart dus lag niet in de kern
    het was zwaar pompen om gs te blijven vinden voor groei maar zonder in de top overvals eist te staan ben ik toch even nr15 geworden.

toen zijn we rustig uitgezakt door lagere activiteit nu staan we onderdaan de top60 met 14 dorpen soon 15 en nog een 9 crop extra

dus als je echt een cropper wil als HD pak hem gewoon direkt ! later kan het mss niet meer en als je wat kan farmen moet het zeker je groei niet belemmeren het kan zelfs helpen doordat graan je farmen niet beperkt

Gebruiker

Standaard

Mooie handleiding, maar moet er bij punt 3.4 Wat moet er allemaal aanwezig zijn? , ook niet het heldenhof staan? (misschien heb ik un gemist en staat ie er wel maar toch :P)

Kun je er ook zo een voor een 9 cropper maken? :P

Soortgelijke discussies

1. De handleiding voor het maken van een handleiding
    By David | Attention in forum Nieuwe Handleidingen
    Reacties: 20
    Laatste bericht: 11-02-2012, 19:00

Regels voor berichten